အခု ေခတ္ ဘာသာေရးေမးခြန္းေတြ ဆုိတာက မိလိႏၵ မင္းႀကီး က အရွင္နာဂေသန ကုိေမးျမန္းေတာ္မူေသာေမးခြန ္းမ်ား
ထဲ ကမလြတ္ ဆုိတဲ့ စကားကုိ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ပုိင္းေလာ့ဆရာေတာ္
ေဟာၾကားေတာ္မူသည္ကုိနာၾကား ရကတည္းက မိလိႏၵပဥွာ ပါဠိေတာ္ ႏွင့္ျမန္မာျပန္
ကုိ ကၽြန္မ စိတ္၀င္စားခဲ့ပါတယ္..။
ဆရာေတာ္ဘုရား ေဟာၾကားေသာတရားမွတဆင့္လည္း တခ်ုိ႔ေသာ ေမးခြန္းမ်ားကုိ ၾကားသိထားတာလည္းပါပါတယ္…။ ကၽြန္မ ေမြးေန႔ အတြက္ သားႀကီး ကုိအုတ္ က ဒီစာအုပ္ကုိ လက္ေဆာင္၀ယ္ေပး ခဲ့တာပါ..။
အမ်ဳိးသမီးေတြ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေမးခြန္း တစ္ခု ကုိ စိတ္၀င္တစားဖတ္ရႈ ပူေဇာ္မိတာ…။ ကၽြန္မ တုိ႔ မိန္းမ ေတြ ဆုိတာကလည္း အျပစ္ေျပာစရာ တယ္ မ်ားတဲ့ ဘ၀ မုိ႔လား။
မိလိႏၵ မင္းႀကီး ေမးတဲ့ေမးခြန္း တစ္ခု က *သဗၺညုတ ဥာဏ၀ဂ္* မွာ ပါတဲ့ *အမရာေဒ၀ီ ပဥွာ* နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဒီလုိေမးပါတယ္..။
အသွ်င္ဘုရားနာဂေသန
*((မိန္းမအားလုံး တုိ႔သည္ ပင္ အခြင့္အခါ ကုိ ၄င္း ၊ ဆိတ္ကြယ္ ဖုံးလႊမ္းရာကုိ၄င္း ၊ အကယ္၍ ရကုန္သည္ျဖစ္အံ့ ။ မိမိလင္ ႏွင့္တူေသာ ဖိတ္မန္သူကုိလည္း အကယ္၍ ရကုန္ သည္ျဖစ္အ့ံ။ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳကုန္ရာ၏ ။ တပါးေသာ သူကုိ မရခဲ့ ေသာ္ ေျခလက္ဆြံ႔ သူႏွင့္ေသာ္လည္း အတူတကြ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳကုန္ရာ၏))*ဟု ဤ စကားကုိ ျမတ္စြာ ဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါတယ္..။တဲ ့။
တဖန္လည္း * (( မေဟာသဓာ ၊ ပညာရွိ ရဲ႔ မယား အမရာမည္ေသာ မိန္းမသည္ ရြာငယ္ ၌ ပစ္ထားခဲ့ ၍ လင္ ႏွင့္ေကြကြင္းလြတ္လပ္လ်က္ ဆိတ္ကြယ္ ရာ၌ ေနရ၍ ဆိတ္လည္းဆိတ္ၿငိမ္ပါလ်က္ မင္းႏွင့္တူေသာ လင္ကုိ ျပဳ၍ တစ္ေထာင္ေသာ အႆျပာ ႏွင့္ဖိတ္မန္ပါလ်က္ မေကာင္းမႈကုိ မျပဳေပ ))* ဟုလည္း ဆုိျပန္ပါ၏။
ထုိသုိ႔ အစြန္းႏွစ္ဘက္ ထြက္ ေနေသာ တရားစကား တြင္ ဘယ္ အရာ သည္ အမွန္ျဖစ္သနည္း ေျဖၾကားေပးပါ တဲ့..။
ဒီေနရာ မွာ ကၽြန္မ စဥ္းစားမိတာက ေအာ္…မိန္းမ ေတြ က ဒီလုိ သဘာ၀ ရွိတယ္လုိ႔ စြပ္စြဲ ခံရတယ္ဆုိတာ တရားေတာ္ ထဲ မွာ ရွိခဲ့တာ ကုိး..။ မဟာပဒုမ တုိ႔ ဘာတုိ႔ ရဲ႔ ေပါင္တုိ ဇာတ္လမ္း မ်ားကုိလည္းငယ္ငယ္ ကေတာ့ၾကားဘူးနား၀ ရွိခဲ့ဘူးပါတယ္..။
ေအာ္..ေတာ္ေလး၀ ၀င္ တဲ့ ( အမရာ၊ ကိႏၷရီ၊ မဒီ၊ သမၻဳလ) တုိ႔ ကလြဲ ၿပီး ဒီလုိ ေလပဲ လား လုိ႔ ေတြးမိပါတယ္..။
သုိ႔ ေသာ္ အသွ်င္နာဂေသန ရဲ႔ အေျဖစကား ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘ၀င္က် ကာ၀မ္းသာခဲ့ရပါတယ္..။
အေျဖက ေတာ့ဒီလုိပါ..။
*(( မင္းျမတ္ ၊ ထုိ အမရာ ဟူေသာ မိန္းမသည္ စိစစ္ တတ္ေသာ ဥာဏ္ပညာ အလင္း ရွိေသာ ေၾကာင့္ သူမ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္းေရာင္ ေအာက္ တြင္…
၁။ အခြင့္အခါ ( အခြင့္အလန္း)
၂။ ဆိတ္ကြယ္ရာ
၃။ မိမိ လင္ႏွင့္တူေသာ ဖိတ္မန္သူ တုိ႔ ကုိ တစ္ဦးမွ် ပင္မျမင္ပါေလ….တဲ့။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုိ အမရာ ဆုိေသာ မိန္းမ သည္မေကာင္းမႈကုိ မျပဳေပ ။ ))* လုိ႔ ေျဖၾကားေတာ္မူပါတယ္..။
ထုိသုိ႔ မျမင္ ေသာ အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ကုိ ကၽြန္မ က အထူးစိတ္၀င္စားမိပါတယ္..။ မိန္းမ သည္ လည္း ေသြးသား ႏွင့္ျပဳလုပ္အပ္ေသာ ၊ ႏွလုံးသားရွိေသာ ၊ အမ်ဳိးအစားပင္ မဟုတ္ပါလား။
၁။ အခြင့္အခါ (ဒါ ဟာ ငါ့အတြက္အခြင့္အလန္းပဲ) ရယ္လုိ႔ အမရာမျမင္ ရတဲ့ အေၾကာင္း ေတြကေတာ့….
= ဤလူ႔ျပည္ေလာက ၌ သူတပါးကဲ့ရဲ႔ မည္ ေၾကာက္ေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=တမလြန္ ေလာက ၌ငရဲေဘး မွေၾကာက္ေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=မေကာင္း မႈဟူသည္ ခါးသက္ေသာ ၊ စပ္ရွားေသာ အက်ဳိးရွိသည္ဟု စိစစ္ ၍ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=တရားကုိရုိေသ သည္ ျဖစ္၍ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
= မစင္ၾကယ္ အမႈကုိ ကဲ့ ရဲ႔ စက္ဆုပ္သည္ျဖစ္၍ အခြင့္အခါကုိ မျမင္ေလ..။
=မိမိျပဳသင့္သည့္၀တ္အက်င့္က ုိ မဖ်က္ဆီးလုိသည္ ျဖစ္၍ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ.. ။
= လင္ကုိအေလးအျမတ္ျပဳ သည္၏ အျဖစ္ေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
= ခ်စ္ေသာလင္ကုိ မစြန္႔လႊတ္လုိေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း မွာ မ်ားစြာ ေသာအေၾကာင္းတုိ႔ ထင္လင္းလာတဲ့အတြက္ အခြင့္အခါ ကုိ မျမင္..ထုိ႔ေၾကာင့္ မေကာင္းမႈကိုလည္း မျပဳခဲ့..။
၂။ ဆိတ္ကြယ္ ရာ က်ေတာ့ ေကာ..အမရာဘယ္သုိ႔ စိစစ္ခဲ့ပါသလဲ..ကၽြန္မ ဆက္ဖတ္ခဲ့ပါတယ္..။
အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ၀ယ္…
=လူတုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ ရာ ကုိ အကယ္ ၍ ရျငားအ့ံ..။ နတ္တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကို မရ။
=နတ္တုိ႔ မွဆိတ္ကြယ္ ရာကုိ ရျငားအံ့..။ သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ ရဟန္း တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရ။
=သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ ရဟန္း တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာ ရျငားအံ့ ။ သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ နတ္ တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရ။
= သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ နတ္ တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ ရျငားအံ့..။ မိမိသည္ပင္လွ်င္ သိ၍ ေနသျဖင့္ မေကာင္းမႈ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရႏုိင္။
= မိမိသည္ပင္လွ်င္ သိ၍ ေနသျဖင့္ မေကာင္းမႈ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ ရျငား အံ့..။ မတရား ျဖင့္ ဆိတ္ကြယ္ ရာကုိ ရသည္ ျဖစ္ရာ၏ လုိ႔ အေၾကာင္းတရားမ်ားစြာ အမရာ စိစစ္ခဲ့ လုိ႔ မေကာင္းမႈ မျပဳျဖစ္ခဲ့ပါ..။
၃။ ေနာက္ဆုံး စိစစ္ ခဲ့တဲ့ အခ်က္ကေတာ့ အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ဦးေႏွာက္ ထဲက အခ်က္သာမက ႏွလုံးသားထဲက စြဲျမဲထားတဲ့ မေဟာသဓာ ပညာရွိ ရဲ႔ ဂုဏ္က်က္သေရ ကုိ ဆင္ျခင္ ခဲ့ျခင္း ပဲျဖစ္ပါတယ္..။
= မေဟာသဓာပညာရွိသည္ ႏွစ္ဆယ့္ရွစ္ပါးေသာ ဂုဏ္အဂၤါ တုိ႔ နဲ႔ ျပည့္စုံပါသတဲ့..။
= မင္းျမတ္ မေဟာသဓာသည္ ရဲရင့္ ၏။
= မေဟာသဓာသည္ မေကာင္းမႈ ၌ရွက္တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ မေကာင္းမႈ ၌ ေၾကာက္လန္႔တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အသင္အပင္း ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အေဆြခင္ပြန္းမ်ား ႏွင့္ျပည့္စုံ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သည္းခံတတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သီလရွိ၏ မွန္ေသာစကားကုိ ဆုိတတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အက်င့္ ႏွင့္ျပည့္စုံ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အမ်က္ေဒါသ မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ ေထာင္လႊားမႈ မာန မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ ျငူစူေစာင္းေျမာင္း မႈမရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ လုံ႔လရွိ၏ အားထုတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သူတပါးကုိခ်ီးျမင့္တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ခြဲျခားေ၀ဖန္ေလ့ရွိ၏
= မေဟာသဓာသည္ အေျပာအဆုိေျပျပစ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ႏွိမ့္ခ်ေသာ သေဘာရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သိမ္ေမြ႔၏။
= မေဟာသဓာသည္ စဥ္းလဲျခင္း မရွိ၊ လွည့္ပတ္ျခင္း မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ လြန္ကဲေသာပညာႏွင့္ျပည့္စုံ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ေက်ာ္ေစာျခင္းရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အတတ္ပညာႏွင့္ျပည္စုံ ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ မွီခုိလာေသာသူတုိ႔ ၏ အစီးအပြားကုိ လုိလားေလ့ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာ ကုိလူအားလုံး ကေတာင့္တ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ပစၥည္းဥစၥာ ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အျခံအရံမ်ား၏ ။
ထုိသုိ႔ အရည္ အခ်င္းျပည့္စုံ ေသာ ေယာကၤ်ားျမတ္ တစ္ဦး စုိးမုိး ေနရာယူ ထားေသာ အမရာ့ ရဲ႔ ႏွလုံးသား ေကာင္းကင္ ၀ယ္ တပါးေသာ ေယာက်ၤား မ်ားသည္ လမင္း ေဘးမွ မေတာက္ပရွာ ေသာ ၾကယ္မႈံ၊ ၾကယ္ မႊားမ်ားသာ ျဖစ္ေလသည္ တကား…။ ဒါေၾကာင့္လည္း မည္သုိ႔ လႊမ္းမုိး ေနရာယူႏုိင္ပါမည္ နည္း..။
ဒီအေမးအေျဖ ေလးကုိ ဖတ္ၿပီး အေလာင္းေတာ္ ႏွစ္ဦး ရဲ႔ ဂုဏ္အဂၤါ တုိ႔ကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဦးညြတ္မိသလုိ…..ရဲရင့္ေသာ အမရာ ကုိ မိန္းမသားထု ဘက္ကေနလက္ခုပ္တီးမိပါတယ္..။
ကၽြန္မ တုိ႔ မိန္မသား တုိ႔ အတြက္ ဦးေဆာင္လမ္းျပေပးတဲ့ အမရာ့ ရဲ႔ စိစစ္ေ၀ဖန္ ႏုိင္တဲ့ ဥာဏ္အလင္း ကုိ ပုိလုိ႔ ျမတ္ႏုိးဦးခုိက္မိပါတယ္..။
ဒီစာစု ထဲက အမရာရဲ႔ နည္း ေလးေတြ ကုိ ဖတ္ရႈ ၿပီး အားအင္နည္းပါး ၊မိန္းမသားဘ၀မ်ား လွပခုိင္ခန္႔ ပါေစၾကာင္း ဆုေတာင္းမိပါတယ္..။
ေမတၱာျဖင့္
သစၥာအလင္း
က်မ္းကုိး။ မိလိႏၵပဥွာပါဠိေတာ္ ၊ျမန္မာျပန္ ၊ သဗၺညုတဥာဏ၀ဂ္ ၊ အမရာေဒ၀ီပဥွာ စာမ်က္ႏွာ ၂၁၇။
ဆရာေတာ္ဘုရား ေဟာၾကားေသာတရားမွတဆင့္လည္း တခ်ုိ႔ေသာ ေမးခြန္းမ်ားကုိ ၾကားသိထားတာလည္းပါပါတယ္…။ ကၽြန္မ ေမြးေန႔ အတြက္ သားႀကီး ကုိအုတ္ က ဒီစာအုပ္ကုိ လက္ေဆာင္၀ယ္ေပး ခဲ့တာပါ..။
အမ်ဳိးသမီးေတြ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ေမးခြန္း တစ္ခု ကုိ စိတ္၀င္တစားဖတ္ရႈ ပူေဇာ္မိတာ…။ ကၽြန္မ တုိ႔ မိန္းမ ေတြ ဆုိတာကလည္း အျပစ္ေျပာစရာ တယ္ မ်ားတဲ့ ဘ၀ မုိ႔လား။
မိလိႏၵ မင္းႀကီး ေမးတဲ့ေမးခြန္း တစ္ခု က *သဗၺညုတ ဥာဏ၀ဂ္* မွာ ပါတဲ့ *အမရာေဒ၀ီ ပဥွာ* နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဒီလုိေမးပါတယ္..။
အသွ်င္ဘုရားနာဂေသန
*((မိန္းမအားလုံး တုိ႔သည္ ပင္ အခြင့္အခါ ကုိ ၄င္း ၊ ဆိတ္ကြယ္ ဖုံးလႊမ္းရာကုိ၄င္း ၊ အကယ္၍ ရကုန္သည္ျဖစ္အံ့ ။ မိမိလင္ ႏွင့္တူေသာ ဖိတ္မန္သူကုိလည္း အကယ္၍ ရကုန္ သည္ျဖစ္အ့ံ။ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳကုန္ရာ၏ ။ တပါးေသာ သူကုိ မရခဲ့ ေသာ္ ေျခလက္ဆြံ႔ သူႏွင့္ေသာ္လည္း အတူတကြ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳကုန္ရာ၏))*ဟု ဤ စကားကုိ ျမတ္စြာ ဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါတယ္..။တဲ
တဖန္လည္း * (( မေဟာသဓာ ၊ ပညာရွိ ရဲ႔ မယား အမရာမည္ေသာ မိန္းမသည္ ရြာငယ္ ၌ ပစ္ထားခဲ့ ၍ လင္ ႏွင့္ေကြကြင္းလြတ္လပ္လ်က္ ဆိတ္ကြယ္ ရာ၌ ေနရ၍ ဆိတ္လည္းဆိတ္ၿငိမ္ပါလ်က္ မင္းႏွင့္တူေသာ လင္ကုိ ျပဳ၍ တစ္ေထာင္ေသာ အႆျပာ ႏွင့္ဖိတ္မန္ပါလ်က္ မေကာင္းမႈကုိ မျပဳေပ ))* ဟုလည္း ဆုိျပန္ပါ၏။
ထုိသုိ႔ အစြန္းႏွစ္ဘက္ ထြက္ ေနေသာ တရားစကား တြင္ ဘယ္ အရာ သည္ အမွန္ျဖစ္သနည္း ေျဖၾကားေပးပါ တဲ့..။
ဒီေနရာ မွာ ကၽြန္မ စဥ္းစားမိတာက ေအာ္…မိန္းမ ေတြ က ဒီလုိ သဘာ၀ ရွိတယ္လုိ႔ စြပ္စြဲ ခံရတယ္ဆုိတာ တရားေတာ္ ထဲ မွာ ရွိခဲ့တာ ကုိး..။ မဟာပဒုမ တုိ႔ ဘာတုိ႔ ရဲ႔ ေပါင္တုိ ဇာတ္လမ္း မ်ားကုိလည္းငယ္ငယ္ ကေတာ့ၾကားဘူးနား၀ ရွိခဲ့ဘူးပါတယ္..။
ေအာ္..ေတာ္ေလး၀ ၀င္ တဲ့ ( အမရာ၊ ကိႏၷရီ၊ မဒီ၊ သမၻဳလ) တုိ႔ ကလြဲ ၿပီး ဒီလုိ ေလပဲ လား လုိ႔ ေတြးမိပါတယ္..။
သုိ႔ ေသာ္ အသွ်င္နာဂေသန ရဲ႔ အေျဖစကား ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘ၀င္က် ကာ၀မ္းသာခဲ့ရပါတယ္..။
အေျဖက ေတာ့ဒီလုိပါ..။
*(( မင္းျမတ္ ၊ ထုိ အမရာ ဟူေသာ မိန္းမသည္ စိစစ္ တတ္ေသာ ဥာဏ္ပညာ အလင္း ရွိေသာ ေၾကာင့္ သူမ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္းေရာင္ ေအာက္ တြင္…
၁။ အခြင့္အခါ ( အခြင့္အလန္း)
၂။ ဆိတ္ကြယ္ရာ
၃။ မိမိ လင္ႏွင့္တူေသာ ဖိတ္မန္သူ တုိ႔ ကုိ တစ္ဦးမွ် ပင္မျမင္ပါေလ….တဲ့။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုိ အမရာ ဆုိေသာ မိန္းမ သည္မေကာင္းမႈကုိ မျပဳေပ ။ ))* လုိ႔ ေျဖၾကားေတာ္မူပါတယ္..။
ထုိသုိ႔ မျမင္ ေသာ အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ကုိ ကၽြန္မ က အထူးစိတ္၀င္စားမိပါတယ္..။ မိန္းမ သည္ လည္း ေသြးသား ႏွင့္ျပဳလုပ္အပ္ေသာ ၊ ႏွလုံးသားရွိေသာ ၊ အမ်ဳိးအစားပင္ မဟုတ္ပါလား။
၁။ အခြင့္အခါ (ဒါ ဟာ ငါ့အတြက္အခြင့္အလန္းပဲ) ရယ္လုိ႔ အမရာမျမင္ ရတဲ့ အေၾကာင္း ေတြကေတာ့….
= ဤလူ႔ျပည္ေလာက ၌ သူတပါးကဲ့ရဲ႔ မည္ ေၾကာက္ေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=တမလြန္ ေလာက ၌ငရဲေဘး မွေၾကာက္ေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=မေကာင္း မႈဟူသည္ ခါးသက္ေသာ ၊ စပ္ရွားေသာ အက်ဳိးရွိသည္ဟု စိစစ္ ၍ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
=တရားကုိရုိေသ သည္ ျဖစ္၍ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
= မစင္ၾကယ္ အမႈကုိ ကဲ့ ရဲ႔ စက္ဆုပ္သည္ျဖစ္၍ အခြင့္အခါကုိ မျမင္ေလ..။
=မိမိျပဳသင့္သည့္၀တ္အက်င့္က
= လင္ကုိအေလးအျမတ္ျပဳ သည္၏ အျဖစ္ေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
= ခ်စ္ေသာလင္ကုိ မစြန္႔လႊတ္လုိေသာေၾကာင့္ အခြင့္အခါကုိမျမင္ေလ..။
အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း မွာ မ်ားစြာ ေသာအေၾကာင္းတုိ႔ ထင္လင္းလာတဲ့အတြက္ အခြင့္အခါ ကုိ မျမင္..ထုိ႔ေၾကာင့္ မေကာင္းမႈကိုလည္း မျပဳခဲ့..။
၂။ ဆိတ္ကြယ္ ရာ က်ေတာ့ ေကာ..အမရာဘယ္သုိ႔ စိစစ္ခဲ့ပါသလဲ..ကၽြန္မ ဆက္ဖတ္ခဲ့ပါတယ္..။
အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ၀ယ္…
=လူတုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ ရာ ကုိ အကယ္ ၍ ရျငားအ့ံ..။ နတ္တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကို မရ။
=နတ္တုိ႔ မွဆိတ္ကြယ္ ရာကုိ ရျငားအံ့..။ သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ ရဟန္း တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရ။
=သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ ရဟန္း တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာ ရျငားအံ့ ။ သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ နတ္ တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရ။
= သူတပါးတုိ႔ ၏ စိတ္ကုိ သိကုန္ေသာ နတ္ တုိ႔ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ ရျငားအံ့..။ မိမိသည္ပင္လွ်င္ သိ၍ ေနသျဖင့္ မေကာင္းမႈ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ မရႏုိင္။
= မိမိသည္ပင္လွ်င္ သိ၍ ေနသျဖင့္ မေကာင္းမႈ မွ ဆိတ္ကြယ္ရာကုိ ရျငား အံ့..။ မတရား ျဖင့္ ဆိတ္ကြယ္ ရာကုိ ရသည္ ျဖစ္ရာ၏ လုိ႔ အေၾကာင္းတရားမ်ားစြာ အမရာ စိစစ္ခဲ့ လုိ႔ မေကာင္းမႈ မျပဳျဖစ္ခဲ့ပါ..။
၃။ ေနာက္ဆုံး စိစစ္ ခဲ့တဲ့ အခ်က္ကေတာ့ အမရာ ရဲ႔ ဥာဏ္အလင္း ဦးေႏွာက္ ထဲက အခ်က္သာမက ႏွလုံးသားထဲက စြဲျမဲထားတဲ့ မေဟာသဓာ ပညာရွိ ရဲ႔ ဂုဏ္က်က္သေရ ကုိ ဆင္ျခင္ ခဲ့ျခင္း ပဲျဖစ္ပါတယ္..။
= မေဟာသဓာပညာရွိသည္ ႏွစ္ဆယ့္ရွစ္ပါးေသာ ဂုဏ္အဂၤါ တုိ႔ နဲ႔ ျပည့္စုံပါသတဲ့..။
= မင္းျမတ္ မေဟာသဓာသည္ ရဲရင့္ ၏။
= မေဟာသဓာသည္ မေကာင္းမႈ ၌ရွက္တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ မေကာင္းမႈ ၌ ေၾကာက္လန္႔တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အသင္အပင္း ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အေဆြခင္ပြန္းမ်ား ႏွင့္ျပည့္စုံ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သည္းခံတတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သီလရွိ၏ မွန္ေသာစကားကုိ ဆုိတတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ စင္ၾကယ္ေသာ အက်င့္ ႏွင့္ျပည့္စုံ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အမ်က္ေဒါသ မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ ေထာင္လႊားမႈ မာန မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ ျငူစူေစာင္းေျမာင္း မႈမရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ လုံ႔လရွိ၏ အားထုတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သူတပါးကုိခ်ီးျမင့္တတ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ခြဲျခားေ၀ဖန္ေလ့ရွိ၏
= မေဟာသဓာသည္ အေျပာအဆုိေျပျပစ္၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ႏွိမ့္ခ်ေသာ သေဘာရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ သိမ္ေမြ႔၏။
= မေဟာသဓာသည္ စဥ္းလဲျခင္း မရွိ၊ လွည့္ပတ္ျခင္း မရွိ။
= မေဟာသဓာသည္ လြန္ကဲေသာပညာႏွင့္ျပည့္စုံ၏
= မေဟာသဓာသည္ ေက်ာ္ေစာျခင္းရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အတတ္ပညာႏွင့္ျပည္စုံ ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ မွီခုိလာေသာသူတုိ႔ ၏ အစီးအပြားကုိ လုိလားေလ့ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာ ကုိလူအားလုံး ကေတာင့္တ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ ပစၥည္းဥစၥာ ရွိ၏ ။
= မေဟာသဓာသည္ အျခံအရံမ်ား၏ ။
ထုိသုိ႔ အရည္ အခ်င္းျပည့္စုံ ေသာ ေယာကၤ်ားျမတ္ တစ္ဦး စုိးမုိး ေနရာယူ ထားေသာ အမရာ့ ရဲ႔ ႏွလုံးသား ေကာင္းကင္ ၀ယ္ တပါးေသာ ေယာက်ၤား မ်ားသည္ လမင္း ေဘးမွ မေတာက္ပရွာ ေသာ ၾကယ္မႈံ၊ ၾကယ္ မႊားမ်ားသာ ျဖစ္ေလသည္ တကား…။ ဒါေၾကာင့္လည္း မည္သုိ႔ လႊမ္းမုိး ေနရာယူႏုိင္ပါမည္ နည္း..။
ဒီအေမးအေျဖ ေလးကုိ ဖတ္ၿပီး အေလာင္းေတာ္ ႏွစ္ဦး ရဲ႔ ဂုဏ္အဂၤါ တုိ႔ကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဦးညြတ္မိသလုိ…..ရဲရင့္ေသာ အမရာ ကုိ မိန္းမသားထု ဘက္ကေနလက္ခုပ္တီးမိပါတယ္..။
ကၽြန္မ တုိ႔ မိန္မသား တုိ႔ အတြက္ ဦးေဆာင္လမ္းျပေပးတဲ့ အမရာ့ ရဲ႔ စိစစ္ေ၀ဖန္ ႏုိင္တဲ့ ဥာဏ္အလင္း ကုိ ပုိလုိ႔ ျမတ္ႏုိးဦးခုိက္မိပါတယ္..။
ဒီစာစု ထဲက အမရာရဲ႔ နည္း ေလးေတြ ကုိ ဖတ္ရႈ ၿပီး အားအင္နည္းပါး ၊မိန္းမသားဘ၀မ်ား လွပခုိင္ခန္႔ ပါေစၾကာင္း ဆုေတာင္းမိပါတယ္..။
ေမတၱာျဖင့္
သစၥာအလင္း
က်မ္းကုိး။ မိလိႏၵပဥွာပါဠိေတာ္ ၊ျမန္မာျပန္ ၊ သဗၺညုတဥာဏ၀ဂ္ ၊ အမရာေဒ၀ီပဥွာ စာမ်က္ႏွာ ၂၁၇။
0 မွတ္ခ်က္ေရးရန္:
Post a Comment