Wednesday, January 20, 2016

ကၽြန္မ တုိ႔ ခ်စ္ေသာ ဆရာဆရာမမ်ား.. (၅) ဦးလွေအာင္

အခု ေဖၚျပမဲ့ဆရာ ကေတာ့....
ျပဳႏုိင္ခဲ ေသာ အမႈကုိ သတၱိရွိစြာ ျပဳဳ ၿပီး
တပည့္ေတြ အားလုံး ကုိ စံနမူနာျပ ျဖစ္ေစခဲ့တာပါ..။
ဆရာ က စာသင္ေကာင္းပါတယ္...။
စာသင္ရင္ အာရုံ စူးစုိက္ထားလုိ႔ ေျခ ကုိ စုံရပ္ တာ တိတိပပ ေလး
ယုိင္ျခင္း ႏြဲ႔ ျခင္းမရွိ...
ပိန္ပိန္ ပါးပါးခႏၥာ ရွိၿပီး ခုထိ လည္းထိန္းထားဆဲ
စကားေျပာရင္ျပတ္သားပါတယ္..။
လုိအပ္လုိ႔ စာထြက္ေရး ရင္
Chalk Board Writing Management သိပ္ေကာင္း ပါတယ္..။
လွပ ေသသပ္တဲ့ လက္ေရး နဲ႔ ပုံေတြ ကစနစ္တက်ရွိပါတယ္..။
ဆရာ စာသင္ေကာင္း ေတာ့ကၽြန္မ တုိ႔ ဆရာ့အခ်ိန္ ကုိေက်ာင္းေျပးေလ့မရွိပါ..။
တစ္ေန႔ မွာေတာ့ ဆရာ ကစာသင္ေနတုံး ကၽြန္မ တုိ႔ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ကုိ လွမ္း ဆူပါတယ္..။
ဆူတဲ့ ကိစၥ ကုိ ကၽြန္မ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး..ကၽြန္မ မွတ္မိတာက ေနာက္ေန႔ ဆရာရဲ႔ လုပ္ရပ္ကုိပါ..။
အဲဒီေန႔ က အဲလုိ ေျပာလုိက္တာ သူမွားသြားေၾကာင္း..
မေျပာသင့္ေၾကာင္း အားလုံးရဲ႔ေရွ႔ အတန္းေရွ႔ မွာ
ကၽြန္မ တုိ႔ သူငယ္ခ်င္းနာမည္ ကုိ ---ကုိ တပ္ေခၚလ်က္ေတာင္းပန္သြားပါတယ္..။
အဲဒီအခ်ိန္က ဆုိ ကၽြန္မ တုိ႔ က ၁၈-၁၉-၂၀ အရြယ္ေတြ..ဆရာက ၃၅---၄၀ ေလာက္ရွိမွာေပါ့။
ကုိယ္ကဆရာ ပဲ ကုိယ္ေျပာရင္ခံ ၾကရမဲ့တပည့္ေတြ ပဲ..။
သုိ႔ေသာ္ ဆရာကလူႀကီးလူေကာင္းပီသ ျပဳႏုိင္ခဲ တဲ့အမႈကုိ တည္တည္ ညိမ္ညိမ္ နဲ႔
ျပဳလုပ္ခဲ့တာ ကၽြန္မ မေမ့ခဲ့ပါ..။
ေက်ာင္းသားက ေတာ့ကကၽြန္မ တို႔ ႏွစ္ မွာ ရာထူးအႀကီးဆုံး ျဖစ္ေနတဲ့ စုိက္ပ်ဳိးေရးဦးစီး႒ာန မွ
ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ုပ္ ဦးေအးကုိကုိ ျဖစ္ၿပီး..
ကၽြန္မ တုိ႔ ခ်စ္တဲ့ဆရာ ကေတာ့ ဥယ်ာဥ္ျခံသီးႏွံ ႒ာန ႒ာနမွဴး ပါေမာကၡ ဆရာဦးလွေအာင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။
ဆရာ သက္ရွည္ က်န္းမာ ....ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းလ်က္..။

0 မွတ္ခ်က္ေရးရန္: