Monday, June 15, 2009

ေဝသာလီက ေထရိကာ(သုိ႔မဟုတ္) လြတ္ေျမာက္ေရးႏွင္းဆီနီ

ေမေမခ်စ္ေသာသားသားနဲ႔မီးမီးေရ…..

လြတ္ေျမာက္ေရးႏွင္းဆီီ-ဆုိတဲ့ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ ဟာေမေမေရးခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေမေမတုိ႔ စုိက္ပ်ဳိးေရးတကၠသုိလ္မွာ ေက်ာင္းတက္တုံးက ေမေမ့စီနီယာ အိမ့္အိမ့္ ဆုိတဲ ့အမတစ္ေယာက္ ေရးခဲ့တာ..။စာလုံးေတြအတိအက်မမွတ္မိေတာ့ေပမဲ့ ဆုိလုိခ်င္တာေလးကုိေတာ့မွတ္မိေနခဲ့ပါတယ္…။
မီးဖုိေခ်ာင္ဆုိတာ မိန္းမေတြရဲ႔အက်ဥ္းေထာင္ပဲ…သည္ အက်ဥ္းေထာင္က တံခါးေတြ ရုိက္ဖ်က္ထြက္ခဲ့ၾကလုိ႔ ေဖာ္ျပထားတာ ေမေမ မွတ္မိေနခဲ့ပါတယ္။ ေမေမတုိ႔တက္ခဲ့တဲ ့စုိက္ပ်ဳိးေရးတကၠသုိလ္မွာ အဲဒီအခါကာလ တုံးကေခတ္စားခဲ့တဲ့ အေတြးအေခၚေတြပါ…။

ေမေမတုိ႔ ေတြက လယ္သမားဆုိတဲ့ ပစၥည္းမဲ့လူတန္းစားေတြကုိ ကူညီေပးရမယ္…ရပ္တည္ ရမယ္၊ ပကာသန မဆန္ရဘူး။ေျမႀကီးနဲ႔နီးစပ္ေနရမယ္။ေတြးရဲရမယ္၊ေရးရဲရမယ္၊ေျပာရဲရမယ္၊ နီရဲရမယ္ဆုိတာ စသည္ျဖင့္စုံလုိ႔ပါပဲ..။ အဲဒီေရစီးေၾကာင္းထဲမွာ ေမေမဟာလည္း အဲလုိအရည္အခ်င္းေတြ နဲ႔ ႀကီးျပင္းလာခဲ့ပါတယ္..။

ေက်ာင္းဖြင့္လုိ႔ေရဆင္းျပန္မဲ့ ေမေမ့အတြက္ သားသားတုိ႔မီးမီး တုိ႔ရဲ႔ ဖြားဖြားဟာ ေမေမ ေတာင္းဆုိတဲ့ ကာကီေရာင္ စစ္ေရာင္ရွပ္အကၤ်ီ သုံးထည္ ကုိသာ ေသတၱာထဲထည့္ေပးရင္းမသိမသာ သက္ျပင္းရႈိက္ ေနခဲ့ဘူးတယ္။ မီးဖုိေခ်ာင္အလုပ္ေတြကုိ အထင္ေသးစြာ ညင္းပယ္ခဲ့တာ။ မ်က္ႏွာမွာသနပ္ခါး ရွိမေနတတ္တာ…။ခ်ဳိသာႏြဲ႔ေနာင္းစြာ စကားမေျပာတတ္တာ ေတြကုိ ဂုဏ္လုပ္ေနခဲ့တာေပါ့ေလ..။

ဟုိးတုံးက ေမေမတုိ႔တုိင္းတာခဲ့တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႔ အရည္ အေသြးေတြေပါ့ေလ.. အခုေတာ့လည္း ခံယူခ်က္ေတြကုိ ဘဝအေတြ႔အႀကဳံေတြက ေျပာင္းလဲေစခဲ့ပါၿပီ။ လြတ္ေျမာက္ေရးႏွင္းဆီ ေတြနီသလုိ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲက ႏွင္းဆီေတြလည္းေမႊးေန နီေန၊ စြမ္းအားေတြရွိတယ္ ဆုိတာေမေမ သေဘာေပါက္ခဲ့ပါတယ္။
တစ္ခါ တစ္ခါ အဲဒီ ႏွင္းဆီေတြက ပုိလုိ႔ေတာင္ ထက္ျမက္လႊမ္းမုိး ႏုိင္စြမ္းရွိေနတာ ၊ သိမ္ေမြ႔တဲ့စြမ္းအားက ပုိ ၿပီးေလးနက္ ပီျပင္ေနခဲ့တာအေသအခ်ာသိခဲ့တာေပါ့..။

အဲလုိႏွင္းဆီေလးတစ္ပြင့္ဟာျဖင့္ မီးဖုိေခ်ာင္ျပင္ပက ေမေမ့အတြက္ေတာ ့တစ္ဖန္ အတုယူစရာပုံရိပ္ေလးတစ္ခု ျဖစ္ခဲ့ပါ တယ္..သူ႔နံမည္ ကေတာ့ ေထရိကာ တဲ့ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ေယာဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ကေတာ့ မၿငိမ္းခုိင္လုိ႔ေခၚတာ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိေနၾကပါတယ္…။ေဝသာလီ ခတၱိယမင္းမ်ဳိးကဆင္းသက္လာတဲ့ မင္းသမီးတစ္ပါးပါ..။
အသက္ငယ္ေပမဲ့လုိ႔ အသိတရားေကာ၊တရားအသိ ပါႀကီးမားသူကေလးပါ။ေဝသာလီမွာက်င္း ပတဲ့ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႔ တရားပြဲတုိင္းသူကေရွ႔ဆုံးကနာယူခဲ့သူေလးပါ..။

ဒါေပမဲ့ ေထရိကာ-မၿငိမ္းခုိင္ေလးဟာ မိဘေတြစီမံမႈနဲ႔ အမ်ဳိးတူ မင္းသားတစ္ပါးနဲ႔လက္ဆက္ခဲ့ရေတာ့။ သူ႔ရဲ႔လြတ္လပ္မႈေတြ ေပ်ာက္ဆုံးခဲ့ရပါတယ္..။ ခင္ပြန္းသည္ က တရားနာခြင့္ကုိပိတ္ပင္ တယ္..မၾကည္ျဖဴရွာဘူး။အက်ဥ္းခ်ထားတာေပါ့ေလ..။
မေန႔ကေတာ့ တရားပြဲသာ မသြားခုိင္းတာ အစိမ္းေၾကာ္ စားခ်င္ေၾကာင္းေတာ့ေျပာတတ္သားပဲ..။ဒါေပမဲ့ သူဟာ ေထရိကာ ရဲ႔ တရားအသိ နဲ႔ အသိတရား ေတြ ကုိေတာ့ အက်ဥ္းခ်လုိ႔မရရွာပါဘူး။

ေထရိကာ တစ္ေယာက္မီးဖုိေခ်ာင္ထဲကေန ဒယ္အုိးယူ၊မီးဖုိေပၚတင္၊ ဆီထည့္ ခဏေနေတာ့ အေငြ႔ေတြတက္ လာတယ္၊ ထည့္လုိက္တဲ့ ဟင္းရြက္စိမ္းေတြ ဟာ ညႈိးသြားပါပေကာ၊ ညႈိးရာက ေရာ္သြားပါပေကာ၊ ေအာ္ ေရာ္ရာ ကႏြမ္းသြားပါပေကာ…။ ေသခ်ာ သတိတရားကပ္ေနဆဲမွာပဲ။ နာယူႏွလုံးသြင္းထားတဲ့တရားဟာ ေခါင္းထဲကုိ ဝင္လာတာေပါ့ကေလးတုိ႔ေရ…။
(ေၾသာ္---- မီးအပူတစ္မ်ဳိးတည္းရဲ႔ ဒဏ္ကုိ ခံရတဲ့ အသီးအရြက္ေတာင္ ဒီေလာက္ညႈိးေရာ္ သြားၾကတာ၊ငါ့သ႑န္မွာျဖစ္ေနတဲ့ ခႏၶာငါးပါး၊ရုပ္နာမ္ တရားတုိ႔ ဆုိလွ်င္ အခ်ိန္တုိင္း --ေလာဘမီး(အလုိရမၼက္ႀကီးမႈေတြ)
ေဒါသမီး(ျပစ္မွားျခင္း၊ပုတ္ခတ္ျခင္းေတြ)
ေမာဟမီး(အမွန္အတုိင္းမသိျခင္းေတြ)
ဇာတိမီး( ပဋိသေႏၶ ေနရျခင္းေတြ)
ဇရာမီး( အုိမင္းရျခင္းေတြ)
မရဏမီး (ေသျခင္းတရားေတြ)
ေသာကမီး (စုိးရိမ္ပူေဆြးရတာေတြ)
ပရိေဒဝမီး ( ငုိေၾကြး၊ရႈိက္ငင္ရျခင္းေတြ)
ဒုကၡမီး (ကိုယ္ဆင္းရဲ ရျခင္းေတြ)
ေဒါမနႆ မီးေတြ ( စိတ္ဆင္းရဲ ရျခင္းေတြ)
ဥပါယာသ မီးေတြ (ဆုိ႔တက္ေမ့ေမ်ာ ေအာင္ခံစားရတာေတြ) စတဲ့မီး ၁၁-ပါး မရပ္မနားေလာင္ျမဳိက္ခံေနရေတာ့ပုိလုိ႔ ညႈိးႏြမ္းေနမွာပါတကား။ ဆုိတဲ့ သံေဝဂဉာဏ္ ျဖစ္တည္လာခဲ့ရပါတယ္။
ေထရိကာကေတာ့ သံေဝဂဉာဏ္ပြားေနရင္းနဲ႔ ကုိ ဟင္းရြက္ေတြကုိေယာင္းမနဲ႔ ေမႊ ရတာ…ေမႊရင္းနဲ႔လည္း ဆက္ၿပီးသတိရလာတာကေတာ့ သူအပ်ဳိဘဝတုံး ကနာယူမွတ္သားခဲ့ဘူးတဲ့ တရားေတာ္ေတြ---ေပါ့ကေလးတုိ႔ေရ..။

(ေယာဂီတုိ႔--- ပုဂၢဳိလ္တစ္ဦး သြား၊လာ၊ထုိင္၊ရပ္၊လႈပ္ရွားမႈျပဳမူရာမွာ စိတၱဇဝါေယာဓာတ္က အဓိက က႑မွ ေဆာင္ရြက္ေနပါတယ္။ ဥပမာ--- ပုဂၢဳိလ္တစ္ဦးထုိင္မယ္ဆုိပါက ဦးစြာ ငါထုိင္မယ္ဆုိတဲ့စိတ္ကေလးအရင္ျဖစ္ တယ္။ ထုိစိတ္မွ ဝါေယာဓာတ္လြန္ကဲေသာ ရုပ္ကလာပ္ေတြ ျဖစ္လာတယ္။ ထုိရုပ္ကလာပ္မ်ား က ထုိင္ေသာအမူအရာ ကာယဝိညတ္ကုိျဖစ္ေစတယ္။ ဝါေယာဓာတ္ လြန္ကဲေသာ ရုပ္ကလာပ္ ႀကီးထုိင္ဘုိ႔အတြက္ ရုပ္ကလာပ္ေတြ သိသိသာသာ တုန္လႈပ္လာတယ္။ ထုိထုိ တုန္လႈပ္ျခင္းျဖင့္ ေအာက္ပုိင္းကုိေခြတယ္၊ ေကြးတယ္၊ အထက္ပုိင္းကုိ မတ္မတ္ထားတယ္၊ ထုိအမူအရာသည္ပင္ ထုိင္သည္ မည္တယ္။ထုိ႔ေၾကာင့္ ထုိင္ျခင္းသည္ စိတၱဇ ဝါေယာဓာတ္ေၾကာင့္ ကာယဝိညတ္၏ အမူအရာသာ ျဖစ္တယ္ေယာဂီတုိ႔)..ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူတဲ့ ေဒသနာကုိ ျပန္လည္းဆင္ျခင္မိတဲ့ ေထရိကာ ရဲ႔ ဉာဏ္အတြင္းကုိ ဝိပႆနာ အသိကထုိးေဖာက္ဝင္ေရာက္လာပါေတာ့တယ္။

(အသီးအရြက္ေတြကုိေယာင္းမ ကေမႊေပးေနသည္ ဆုိေပမဲ့ တကယ္တမ္း ေမႊေပးေနသည္က ေယာက္မ မဟုတ္၊ ေယာက္မကုိကုိင္ထားေသာလက္သာ၊ ေယာက္မသည္ လက္မပူေရး အကူေပး သည့္ၾကားခံ ပစၥည္းမွ်သာ၊ ေယာက္မ ကေမႊျခင္းဟုတ္၊ မဟုတ္ သိလုိေသာ္ လက္ကုိမလႈပ္ပဲထားၾကည့္ ၊ေယာက္မသည္ ေမႊျခင္းအလုပ္ ကုိမလုပ္ႏုိင္ေတာ့ေပ။ သုိ႔ေၾကာင့္ေယာက္မ မေမႊ လက္ကသာေမႊ ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ လက္က ေမႊေနျခင္းမွာလည္း အမွတ္ရေသာ ေဒသနာကဆုိလွ်င္ေမႊလုိသည့္စိတ္မွ ျဖစ္ေပၚလာ ေသာစိတၱဇဝါေယာ ဓာတ္ေၾကာင့္ ကာယဝိညတ္ဟုေခၚေသာ အမူအရာျဖစ္ျခင္းသာ----) ရယ္လုိ႔ ေထရိကာ သုံးသပ္ေနမိတာ ေပါ့ကေလးတုိ႔ေရ…။

လက္သည္ တစ္ႀကိမ္လည္းေမႊသည္မဟုတ္၊ အႀကိမ္ႀကိမ္---ထုိအႀကိမ္ႀကိ္မ္ကုိ တရားရွင္းေစရန္ ပထမအႀကိမ္၊ဒုတိယအႀကိမ္၊ တတိယအႀကိမ္၊ စတုတၳအႀကိမ္ စသည္ျဖင့္မွတ္ယူလုိက္တာေပါ့ ကြယ္။ အႀကိမ္ႀကိမ္ေမႊ တဲ့အခါမွာ ပထမအႀကိမ္ေမႊေပးေနေသာ ခႏၶာငါးပါး၊ရုပ္နာမ္တရားတုိ႔သည္ ဒုတိယအႀကိမ္ ေမႊဆဲခဏ သုိ႔ပါမလာၾကကုန္၊ ပထမအႀကိမ္ေမႊဆဲခဏ ၌ ပင္လွ်င္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ပ်က္စီးကုန္ၾကေလၿပီ။ထုိ႔အတူပင္ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ေမႊဆဲခဏမွာျဖစ္ေသာ ခႏၶာငါးပါး၊ရုပ္နာမ္တရားတုိ႔သည္လည္း တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ေမႊဆဲခဏသုိ႔ ပါမလာ၊ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ေမႊဆဲခဏ၌ ပင္လွ်င္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ပ်က္စီးၾကကုန္သာတည္း။ တတိယ၊စတုတၳ အႀကိမ္တုိ႔သည္လည္း ထုိ႔အတူသာပင္လွ်င္တည္း။

အဲလုိနဲ႔ ေထရိကာ ဟာ ခႏၶာငါးပါး၊ရုပ္နာမ္တရားတုိ႔ရဲ႔ ခုျဖစ္ၿပီး ခုပ်က္ေနၾကတဲ့ မၿမဲတဲ့ အနိစၥေတြပါလားဆုိတာ ရႈပြားလုိက္တဲ့အခါ မွာ ..သူမရဲ႔ အသိတရားသည္…ခႏၶာသိ၊ဉာဏ္သိ ျဖစ္ခဲ့ရပါေတာ့တယ္..။
မဲျမဲတဲ့ အနိစၥကုိ ပုိင္ပုိင္သိတဲ့ ေထရိကာ ဟာ အဲဒီေနရာမွာရပ္တန္႔မေနပဲ ဆက္ရႈပါတယ္။ ျဖစ္ၿပီးတည္မေနပဲ ခ်က္ခ်င္းပ်က္ရသည္မွာ သခၤါရဒုကၡျဖစ္သည္ကုိ ဆက္ ဆင္ျခင္လုိက္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေထရိကာ က ဒုကၡ-ဆင္းရဲျခင္း သက္သက္ ပါလားဆုိတဲ့ လကၡဏာေရးတစ္ပါးကုိ ထပ္ၿပီးဉာဏ္မွာထင္သြားျပန္ပါၿပီ..။

မတည္ၿမဲေသာ အနိစၥ၊ ဆင္းရဲေသာ ဒုကၡ၊ လကၡဏာေရးႏွစ္ပါးထင္ၿပီး ….
ေၾသာ္----- ငါ၏ ခႏၶာငါးပါး၊ရုပ္နာမ္တရားတုိ႔သည္ ငါအရင္ကထင္ထားသလုိ မပ်က္မစီး အၿမဲတည္ေနတဲ့ အတၱ သေဘာ မဟုတ္ပါလား၊ ရုပ္နာမ္ခႏၶာ သခၤါရတရားတုိ႔သည္ ေန႔ည မစဲ၊ တသည္းသည္း ျဖစ္ပ်က္လွ်က္---- သူျဖစ္ခ်င္သလုိျဖစ္၊ သူပ်က္ခ်င္သလုိပ်က္ေနတဲ့ အစုိးမရတဲ့ အနတၱႀကီးပါကလားရယ္လုိ႔ ဆုံးျဖစ္ခ်က္ပုိင္ပုိင္ခ် ကာကုိယ္ေတြ႔ ဉာဏ္ေတြ႔ တရားရသြားခဲ့ပါၿပီ..။

မီးဖုိေခ်ာင္ထဲမွာ ဟင္းရြက္ေက်ာ္ေနဆဲေလးအတြင္းမွာ….ေထရိကာ သည္ သာမာန္ ပုထုဇဥ္ဘဝကေန လကၡဏာေရးသုံးပါးယာဥ္ ျမန္ႀကီးကုိစီးၿပီးေတာ့ ေသာတာပတၱိ ဖုိလ္၊သကဒါဂါမိဖုိလ္၊ အနာဂါမိဖုိလ္ ဆီသုိ႔ ဆုိက္ေရာက္ခဲ့ရပါေတာ့တယ္…။

ခုေတာ့ျဖင့္ မီးဖုိေခ်ာင္ထဲက ေထရိကာ ဟာေမေမ့ အတြက္ေတာ့ အတုယူ ေလ့က်င့္စရာ ျပ႒ာန္းစာအုပ္၊ ဆရာတစ္ဆူျဖစ္ခဲ့ရပါၿပီ..။မုိးလင္းလုိ႔ ေရေႏြး စတည္တာနဲ႔ သည္တရားကုိေလ့က်င့္ေနျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ သားသားနဲ႔မီးမီးေရ..။

သံပုရာသီး ရလာရင္ ေတာ့ ခ်ဥ္ေတာ့ မွာပဲေတြးတာထက္ သံပုရာရည္ ျဖစ္ေအာင္ ေဖ်ာ္တတ္ရမွမဟုတ္လား။ မီးဆုိတာ ကေတာ့ ပူတတ္လုိ႔ ပူျပ ေလာင္ျပမွာပါပဲ…။
ကုိယ္ က စီမံ တတ္ရင္ေတာ့ ထမင္းလည္းျဖစ္၊အလင္းလည္းရ၊ ေနာက္ဆုံး မဂ္တရားဖုိလ္တရား ကုိပါေဆာင္ယူျပသြားတဲ့ ေထရိကာ ကုိေတာ့ မီးဖုိေခ်ာင္တံခါးေတြရုိက္ခ်ဳိးစရာမလုိ ပဲလြတ္ေျမာက္ခဲ့ သူ လြတ္ေျမာက္ေရးႏွင္းဆီနီ အျဖစ္ ေမေမ ဂုဏ္တင္ ဦးညြတ္ေနမိပါေတာ့တယ္။

က်မ္းကုိး
၁။ေထရာ ေထရီ အပါဒါန္
၂။ သုေတသန သရုပ္ျပအဘိဓာန္( ဖ်ာပုံတုိက္သစ္ဆရာေတာ္-ဦးၾသဘာသာဘိဝံသ)
၃။မဂ္တား၊ဖုိလ္တား အႏၱရယ္မ်ား( အရွင္ဇဝန-ေမတၱာရွင္)
၄။ အစိမ္းေၾကာ္ ေၾကာ္ရင္းအနာဂါမ္တည္သူ ( ၾကဴရတနာ -ေမာင္ရဲဦး)

5 မွတ္ခ်က္ေရးရန္:

winmyint said...

သာဓု သာဓု သာဓု ....
ဘုန္းကံႀကီးမားေသာ ျမတ္ဗုဒၶသာသနာ့ အဆံုးအမ မ်ိဳးေစ့သည္ ဘုန္ကံႀကီးမားေသာသူတို႔၏ ႏွလံုးသားလယ္ယာေျမ၌ ေကာင္းစြာေပါက္ေရာက္ ႀကီးထြားၾကကုန္၏။ ဘုန္းကံနည္းပါးေသာသူမ်ား တားဆီးႏိုင္စြမ္းမရွိသည္တကား...

ေအာင္ဦး said...

အန္တီေရ...
ေသခ်ာဖတ္မွတ္ ႏွလံုးသြင္းသြားပါတယ္။ မသိေသးေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ထပ္မံသိရွိရပါတယ္။

သံပုရာသီး ရလာရင္ေတာ့ ခ်ဥ္ေတာ့ မွာပဲေတြးတာထက္ သံပုရာရည္ ျဖစ္ေအာင္ ေဖ်ာ္တတ္ရမွမဟုတ္လား။ .. ဆုိတဲ့ စကားေလးက တသက္တာ အတြက္ မွတ္ထားထုိက္ပါတယ္။

ခႏၶာရလာတာ ဒုကၡပဲလို႔ ေတြးတာထက္ ခႏၶာကုိ အသံုးခ်ၿပီး သံသရာတဖက္ကမ္းကုိ ကူးတတ္ရမွာ မဟုတ္လား .. ဆုိတာပါ ဆက္ၿပီး ေတြးမိလိုက္ပါတယ္ အန္တီ။

က်န္းမာခ်မ္းသာစြာႏွင့္ သာသနာ့၀န္၊ မိမိခႏၶာ၀န္ကုိ ေကာင္းစြာရြက္ေဆာင္ႏုိင္ပါေစ အန္တီ...

နန္းထိုက္ said...

စာတစ္ေၾကာင္းစီ၏ အဓိပၸါယ္အသြားမ်ားသည္ ရင္ထဲကို စူးနစ္ေစပါတယ္။ ဗုဒၶ၏ တရားစကားကို ျပန္လည္မွ်ေ၀တဲ႔အတြက္ ေက်းဇူးမ်ားစြာပါ အန္တီ။ ရင္ထဲက ဉာဏ္နဲ႔ ပဋိယတၱိေပါင္းစံု၍ ထြက္ေပၚလာေသာ စာသားမ်ားသည္ မည္သို႔မွ် အတိုင္းမသိေအာင္ တန္ဖိုးၾကီးလွပါ၏။

ေမာင္ေကာင္း said...

အန္တီေရ.. တရားစာေပေတြ လာဖတ္ပါတယ္..
အန္တီလက္ေဆာင္ေပးလိုက္တဲ့ ပိုစ့္ကဒ္ေလးလည္းရပါတယ္.. ေက်းဇူးလည္း တင္ပါတယ္အန္တီ... စိတ္ခ်မ္းသာ ကိုယ္က်န္းမာစြာျဖင့္ မိမိရည္းမွန္းရာပန္းတုိင္ကို ဆိုက္ေရာက္ႏုိင္ပါေစ....
အန္တီေ၀မွ်ေပးတဲ့ တရားေတြအတြက္ သာဓုေခၚသြားပါတယ္....

Anonymous said...

အန္တီေရ .... ဖတ္ရမွတ္ရႏွလံုးသြင္းခြင့္ရတာ ... ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ ။ တရားအလွဴမ်ားစြာေၾကာင့္ ကုသိုလ္ကိုျပန္လည္အေႏြးဓါတ္ေပးဖုိ႔ အမွတ္ရလာေစတဲ့အတြက္ ထုိထုိေက်းဇူးတရားကို မွတ္သားလ်က္ ........... ။
ႏွလံုးစိတ္၀မ္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစလုိ႔ ဆႏၵျပဳလ်က္ ... ။

သမီး စိုးသူဇာသြင္