Tuesday, February 22, 2011

ျမန္မာစကား သင္လုိသူမ်ားအတြက္

ကၽြန္မ တာဝန္ထမ္းေဆာင္တဲ့ ေက်ာင္းမွာ ေႏြရာသီခ်ိန္ခါမုိ႔ စာေမးပြဲမ်ားစစ္ၿပီး ေနခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္..။ ဓာတ္ခြဲခန္းမ်ားကလည္း ေက်ာင္းေဟာင္းမွေက်ာင္းသစ္ ကုိေရႊ႔ေနဆဲမုိ႔ ကၽြန္မ ေက်ာင္းသားမ်ားကုိ ျမန္မာစကားသင္ေပး ဘုိ႔ သင္ရုိးညႊန္းတမ္းျပင ္ဆင္ရပါေတာ့တယ္..။
အင္တာနက္ ခ်က္တင္းေတြမွာ ဘာဂလစ္ရွ္Burglish ျမန္မာအသံထြက္ အဂၤလိပ္စာ လုံးေပါင္း ေတြ ရုိက္ရင္ ကၽြန္မ အင္မတန္ ေခါင္းကုိက္ပါတယ္..။ ဖတ္ရ အဓိပၺါယ္ ျပန္ရတာခက္လုိ႔ပါ..။ အခုေတာ့ကၽြန္မ က ဘားဂလစ္ရွ္ ကုိ ပဲသုံးရပါေတာ့တယ္။ Phonetic လုိ လည္းအတိအက် မေရးႏုိင္ခဲ့ပါဘူး။ အသံဖလွယ္ထားတဲ့ပုံစံေလးနဲ႔ ေရးထားမိပါတယ္..။
ထုိင္းႏုိင္ငံမွာ က ျမန္မာေရႊ႔ေျပာင္းအလုပ္သမား မ်ား က မွတ္ပုံတင္ စာရင္းအရ ၈သိန္းေက်ာ္ ရွိတယ္လုိ႔ ကၽြန္မ ရဲ႔ ေက်ာင္းကဆုိလာပါတယ္..။ ကၽြန္မ ၾကားဘူးတာကေတာ့ ၅သန္းလုိ႔ မွတ္သားဘူးပါတယ္..။ ကုိယ့္လူမ်ဳိးေတြ ရွိတဲ့ေနရာမွာ ကုိယ္လူမ်ဳိးေတြအတြက္ တစ္ခုခု လုပ္ေပးမယ္ဆုိတာကေတာ့ကၽြန္မ ရည္ ရြယ္ခ်က္ရွိခဲ့ၿပီးသား ပါ..။
အခုသင္တန္းကေတာ့ ဒီေက်ာင္းကဆင္းတဲ့ကေလးေတြက လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ ျမန္မာအလုပ္သမားေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ေရး ေကာင္းမြန္ေအာင္ သင္ၾကားေပးပါ လုိ႔ဆုိပါတယ္..။
ကၽြန္မသိရသေလာက္ေတာ့ ထုိင္းႏုိင္ငံေရာက္ ျမန္မာ မ်ား သည္ ထုိင္းစကားကုိ ကၽြမ္းက်င္ စြာေျပာဆုိ ႏုိင္ၾကပါတယ္..။ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္ႀကဳိးစားၾကေတာ့လည္း ေကာင္းပါတယ္..။
ဘာသာစကားဆုိတာကေတာ့ စကားမေျပာတတ္တဲ့ သက္မဲ့ေတြကုိ အမ်ားနားလည္ေစမဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ ေတြ ေပးထားတာပဲျဖစ္ပါတယ္..။ အာေသဝန သတၴိ နဲ႔ ၾကာၾကာႏွလုံးသြင္းထားရင္ စြဲၿမဲ သြားတတ္ တဲ ့သဘာဝ ရွိေနတာပါပဲ..။
ကၽြန္မ အီတလီ ဘာသာသင္စဥ္က ဆရာမေလးဟာ ပထမေတာ့အဂၤလိပ္စကားနဲ႔ရွင္းျပပါတယ္..။ ေနာက္ေတာ့ အဂၤလိပ္စာဆုိတဲ့ မလုိအပ္တဲ့ ဒုတိယ ဘာသာစကားကုိ မသုံးစြဲေတာ့ပဲ ပုံကေလးေတြနဲ႔ တုိက္ရုိက္ျပျပီး အီတလီလုိသာ ထပ္ခါတလဲ လဲ မသိတဲ့စကားလုံးကုိ သိတဲ့ စကားလုံးေတြသုံးၿပီး Kown to Unknown စံနစ္ ကေလးနဲ႔ သင္ေပးတာ ႀကဳံရဘူးပါတယ္..။ ဒါကုိ အတုယူၿပီး ကၽြန္မလည္း နားလည္လြယ္မဲ့ ရုပ္ပုံကေလးေတြ စုေဆာင္း ျပဳစုထားလုိက္ပါတယ္..။
လုိအပ္တဲ့သူေတြလည္း အသုံးျပဳ ႏုိင္ေအာင္လုိ႔ ပါ..။ ကၽြန္မ ဒါမလုပ္ခင္ အင္တာနက္မွာရွာၾကည့္တာ မွတ္တမ္းမ ေတြ႔ တဲ့အတြက္ ေနာင္လုိတဲ့သူေတြ ရွာေဖြရရွိႏုိင္ေအာင္ ကၽြန္မ မွ်ေဝ ခ်င္ပါတယ္..။ လုိအပ္တာ ရွိရင္ လည္ းအႀကံဥာဏ္မ်ား ေပးၾကေစလုိပါတယ္..။

http://www.box.net/files#/files/0/f/23539292/1/f_636229343

သည္လင့္မွာလည္းေကာင္း My Shared Files Box မွာလည္းေကာင္း ရယူႏုိင္ပါတယ္ ။

0 မွတ္ခ်က္ေရးရန္: