၂၀၁၁ ရယ္လုိ႔ အမည္သညာ ေခၚစရာ အခ်ိန္ကာလေလးတစ္ခုကေတာ့ စတင္ေနခဲ့တာ တစ္လတာပင္ကုန္ဆုံးခဲ့ ပါၿပီ..။ ဘာေတြ က်င့္ေဆာင္မလဲ..ဘာေတြ က်ဥ္ေရွာင္မလဲ..။ ဘာေတြကုိ စြန္႔ခြာမလဲ..။၂၀၁၁ ခုႏွစ္သစ္အဓိဌာန္ ဥဒါန္းေလးတစ္ခုက်ဴးရင့္ေပးဘုိ႔ ကၽြန္မ ေမာင္ေလး Bliss က ေတာင္းဆုိခဲ့တာမုိ႔ သည္စာစုေလးကုိ ေရးျဖစ္ခဲ့ ပါတယ္..။
၂၀၁၀ ခုႏွစ္ရဲ႔ ေနာက္ဆုံးရက္ေတြကုိ ဓမၼ နဲ႔ ျဖတ္သန္းလြန္ေျမာက္ေစမယ္လုိ႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ့တဲ့အတုိင္း တရားစခန္း ႏွစ္ခု ကုိဒီဇင္ဘာ ၂၁ ရက္ေန႔က စတင္ၿပီး ၃၀ရက္ေန႔ထိ ဝင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။တစ္ခုကေတာ့ ဓမၼဒူတအရွင္ေဆကိႏၵ ရဲ႔ နဝမတန္းေက်ာင္းသားေလး မ်ားအတြက္ ရည္ ရြယ္ၿပီး ေမွာ္ ဘီ ၿမဳိ႔ ၊ ေဇတဝန္ေတာရ ဓမၼဒူတ ေဆကိႏၵာရာမေက်ာင္းတုိက္မွာ ဖြင့္လွစ္တဲ့ ယဥ္ေက်းလိမၼာ တရားစခန္းမွာ ကၽြန္မတုိ႔ ဆရာျဖစ္သင္တန္း ဆင္းမ်ားကုိ ေလ့လာသူအျဖစ္ တက္ေရာက္ ေစခဲ့တဲ့ ေနရာ မွာ ျဖစ္ပါတယ္..။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ပုိ္င္းေလာ့ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးရဲ႔ ပင္လယ္ဝ တရားစခန္း ပဲျဖစ္ပါတယ္..။ ဒီဇင္ဘာ ၂၅ မွာ ၃၀ရက္ေန႔ ညေနအထိ ဝင္ေရာက္ခဲ့တာ ပါ။
ပင္လယ္ဝ ဆုိတာကေတာ့ ျမစ္တုိ႔ စီးဆင္းရာ ပင္လယ္ရ႔ဲ အစ လုိ႔ ရည္ညႊန္းေပမဲ့ တကယ့္ ပင္လယ္ ဝ ေနရာမွာ သြားေရာက္ဖြင့္လွစ္တာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ လူတုိ႔ရဲ႔ အသက္အရြယ္ အခ်ိန္အပုိင္းအျခား တစ္ခုကုိ ရည္ညႊန္းျပဆုိတာပဲျဖစ္ပါတယ္..။
ဤ သုိ႔ရည္ ညႊန္းခ်က္ကုိ နားလည္ ဘုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ဆင္ေသေကာင္နဲ႔ က်ီးမုိက္ ပုံျပင္ကုိ ျပန္လည္ ပုံေဖၚ ၾကည့္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္..။ ဂဂၤါျမစ္ဖ်ား ထဲကုိ ေမ်ာလာတဲ့ ဆင္ေသေကာင္ ကုိ ေတြ႔ တဲ့ က်ီးကန္းတစ္ေကာင္ဟာ မ်က္လုံးကေန ထုိးေဖါက္ၾကည့္တဲ့အခါ အရသာေတြ႔ၿပီး တစ္သက္စားမကုန္ တဲ့ အစားအစာ ကုိပုိင္ဆုိင္ရၿပီ ကံေကာင္း လွခ်ည္ရဲ႔ အထင္နဲ႔ ဆင္ေသေကာင္ေမ်ာပါရာ ကုိ ဖက္တြယ္လုိက္ပါခဲ့ပါတယ္တဲ့.။အဲဒီပုံျပင္ ကုိ အမွတ္ရမိၾကပါလိမ့္မယ္..။
ဆုိလုိခ်င္တာကေတာ့ က်ီးကန္းမုိက္ဟာ ကၽြန္မတုိ႔ လူသားေတြနဲ႔ တူပါတယ္..။ ဆင္ေသေကာင္ကေတာ့ ငါးပါးအာရုံ ကာမဂုဏ္ေတြ နဲ႔တူပါတယ္တဲ့..။ အျမင္မွားနဲ႔ က်ီးမုိက္က ေပ်ာ္ေမြ႔ေနေလေတာ့ ပင္လယ္ဝေရာက္တဲ့ အခါ မွာ လႈိင္းေလပုတ္မွာ.. ဆုတ္နစ္ လြင့္ေမ်ာရမွာ..ကမ္း နဲ႔ ေဝးကြာၿပီး ကမ္း စပ္ထိ ေရာက္ေအာင္ ပ်ံသန္းႏုိင္စြမ္းမရွိမွာ ေတြကုိ ေမ့ေလ်ာ့ေန တာ ကၽြန္မတုိ႔ လုိပါပဲ..။
ပင္လယ္ဝ ကုိ ျဖတ္သန္းၿပီး ပင္လယ္ထဲကုိေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကမ္းစပ္နဲ႔ လည္းေဝးကြာခဲ့ရပါၿပီ..။ တည္တန္႔ခုိင္ၿမဲမယ္လုိ႔ထင္ထားတဲ့ ဆင္ေသေကာင္ ႀကီး ဟာ လည္း ငါးႀကီးေတြ ဝုိင္းစားတာ.ခံခဲ့ရပါၿပီ.။ လႈိင္းၾကမ္းေတြပုတ္ခပ္တာနဲ႔ တစ္စစီ ျပဳတ္ထြက္ ေတာ့မဲ့ အခ်ိန္ေရာက္မွ ပ်ံသန္းဘုိ႔ ႀကဳိးစား ခဲ့တဲ့အခါ ကမ္းကုိမေရာက္ပဲ အေတာင္ေညာင္းလုိ႔ ပင္လယ္ထဲက်ေသ ခဲ့ရ တာ ။
ကၽြန္မတုိ႔တေတြ အဲလုိ မျဖစ္ရေအာင္ ပ်ံသန္းလြတ္ေျမာက္ ဘုိ႔ အခ်ိန္မွီႏုိင္ေသးတဲ့ ကံစြမ္းအား ဥာဏ္စြမ္းအား၊ဝီရိယ စြမ္းအားေတြမကုန္ဆုံးေသးခင္အခ်ိန္ေလးေပါ့။ အခ်ိန္ က်န္ ရွိုိႏုိင္ေနေသးတဲ့ လူေတြကုိ ကယ္တင္ သင္ၾကားေပးတဲ့ သေဘာပါ။ ပင္လယ္ဝ နားေရာက္ ေနတဲ့ သူေတြရယ္လုိ႔တင္စားၿပီး ပင္လယ္ဝတရားစခန္းရယ္ လုိ႔ ပုိင္းေလာ့ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက နာမည္ေပးထားတာ ပါ..။ တကယ့္ကုိလည္း အသက္ ကုိကန္႔သတ္္႔ၿပီး မွ လက္ခံခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္ ။
တစ္ႏွစ္မွာ တစ္ခါသာေခၚယူခဲ့သင္ၾကားခဲ့တာပါ။။ ဒီႏွစ္ေတာ့ ဆရာေတာ္ဘုရား က ႏွစ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္..။ ေမွာ္ဘီၿမဳိ႔တြင္ ေဒါက္တာဦးေဖဥာဏ္ တည္ေထာင္ထားတဲ့ စႏၵကူးၿမဳိင္တရားရိပ္သာ မွာ တစ္ႀကိမ္၊နဲ႔ မုိးညွင္းသိဂႌေက်ာင္းတုိက္မွာ တစ္ႀကိမ္ ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့တာမုိ႔ ကၽြန္မ ဒုတိယအႀကိမ္ကုိ ကံေကာင္းေထာက္မစြာ မွီခဲ့ပါတယ္..။ ဒါမွအပ က်န္တာ ဘာမွအေရးမႀကီး..သလုိ အေရးအၾကာင္းႀကီးၿပီး က်န္တာေတြကုိေမ့ေပ်ာက္ထားခဲ့ပါတယ္..။ပင္လယ္ဝကုိေရာက္ခါနီးေနၿပီမဟုတ္ပါလား။
ဒီလုိ စိတ္အျမင္ေလးေျပာင္းလာေလေတာ့ ဘဝရဲ႔ လက္က်န္အခ်ိန္ေတြမွာ လုပ္စရာ အလုပ္ကုိပုိင္းျခားၾကည့္လုိက္ရင္ ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စား သာ ရွိပါေတာ့တယ္..။
- · တစ္ခုကေတာ့ ဆင္ေသေကာင္ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အပုိင္းျဖစ္ၿပီး
- · က်န္တစ္ခုကေတာ့ ဆင္ေသေကာင္ထံမွ ဖယ္ခြာကာ ကမ္းသုိ႔လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ပ်ံသန္းနုိင္ဘုိ႔ ဆုိတဲ့ ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စား သာ ရပါေတာ့တယ္..။
အဲဒီအခိ်န္မွာ စီမံစရာ အဲဒီႏွစ္မ်ဳိးသာရွိတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မ သေဘာပုိက္ထားမိပါၿပီ..။ အခုမွေသခ်ာခ်ေရး ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္
စြန္႔ခြာတယ္ဆုိတာကေတာ့ အားလုံးကုိ ထားရစ္ ၿပီးလူက ထြက္ခြာ ၿပီးကာမွ စိတ္က ညိတြယ္ က်န္ေနတာမ်ဳိး မဟုတ္ပါဘူးေလ…။ စားေနစဥ္ ၊သြားေနစဥ္၊ လုပ္ေနစဥ္ အမွန္ျမင္ႏုိင္လုိ႔ ဥာဏ္နဲ႔ ထြက္ခြာလြတ္ေျမာက္ေစတဲ့ လြတ္ေျမာက္မႈ မ်ဳိးပါ..။ ျမင့္ျမတ္သူတုိ႔အတြက္ေနစရာ အိမ္ အရိယာ၀ါသ မွာေနရင္းလြတ္ေျမာက္ ေနတာမ်ုိဳး ကုိ ေျပာတာပါ..။
ေသရင္ထားခဲ့ရမဲ့ ကိစၥ ေတြအတြက္ အခ်ိန္မ်ားစြာေပးေနမိၿပီး ေသရင္ ပါသြားမဲ့ ပါရမီေတြ..ေသရင္လြတ္ေျမာက္ေစမဲ့အားထုတ္မႈ ေတြကုိ အခ်ိန္နည္းနည္းပဲေပးေနတာ…ကုိသတိရဆင္ျခင္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..။
ဒီေတာ့ အုိးအိမ္စီးပြား နဲ႔ ပတ္သက္တာ စီးပြားေရး ႀကီးပြားေရးေတြဟာ ဆင္ေသေကာင္လုိ..ေလ်ာ့ပါးပ်က္သုဥ္းေနတယ္..ေရြ႔ေလ်ာစီးေမ်ာေနတယ္..။ အခိုင္အမာ မွီတြယ္ရာ မဟုတ္ေပဘူးေပါ့..။ တကယ္တမ္းထားခဲ့ရခ်ိန္ ခြဲခြာခ်ိန္မွာ ဓါးျပတုိက္ခံရသလုိ မခြဲခ်င္ပဲ ခြဲ ရ မထားခ်င္ပဲထားရလုိ႔ အပူေတြသာ ထြက္လာမွာပါ။ ထြက္လာမဲ့အပူေတြ နဲ႔ ေသလုိ႔ကေတာ့ အပါယ္ေလးဘုံ ကလြဲၿပီး ေရာက္ႏုိင္စရာမရွိတာ သိပ္ကုိေသခ်ာေနပါတယ္..။
အဲဒီအပူေတြကင္းေအာင္ အခုကတည္းက ဥာဏ္နဲ႔ ဖယ္ခြာထား ခဲ့ဘုိ႔ ပြားမ်ားေနရပါၿပီ..။ဆင္ေသကာင္ ကုိစားေတာ့စားတယ္ ပ်ံသန္းဘုိ႔ခြန္အား အတြက္ပါပဲ..လုိ႔ ရည္ ရြယ္ခဲ့ပါတယ္..။ ကုသုိ္လ္ အရွိန္ကုန္ရင္ အကုန္ထားခဲ့ရမွာကုိ အၿမဲႏွလုံးသြင္းပါေတာ့တယ္..။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ပုိင္းေလာ့ဆရာေတာ္ဘုရား ရဲ႔ ဆုံးမမႈေၾကာင့္ ေလွ်ာက္ရမဲ့လမ္းလည္းရွင္း ခဲ့ပါၿပီ..။
၀ိပႆနာကုိ ပြားမ်ားအားထုတ္တတ္တယ္။ အေအးဓာတ္ ကုိလည္း ခံစားဘူးတယ္..။ဒါေပမဲ့ အၿမဲအားမထုတ္ ပဲ ေဘးမွာ ခ်ခ်ထားတာ ကုိယ့္ကုိကုိေသမယ္မထင္ေသးလုိ႔ တဲ့..။ အခ်ိန္မေရြးေသႏုိင္တယ္ ဆုိတာ ေတြးမိတာ နဲ႔ တစ္ၿပဳိင္နက္ မာန ေတြ ..၊ တင္းေနတဲ့ အေၾကာေတြ အကုန္ေလ်ာ့ကုန္ေတာ့ တာပါပဲ..။ တကယ္လည္း၊အခ်ိန္မေရြးေသဘုိ႔ဆုိတာ ျဖစ္ႏုိင္တာပဲ ေနာ္..။
ဒါေၾကာင့္ အနာဂတ္စီမံကိန္းေတြ ကုိ မဆုပ္ကုိင္ေတာ့ပါဘူး၊မစြဲလန္းေတာ့ပါဘူး၊ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ပုံစံကုိ အေသမခ်ေတာ့ပါဘူးေနာ္..။
စီေတာ့စီမံမယ္ ..အေၾကာင္းညီညြတ္ မွ သာ ျဖစ္လာမွာဆုိတာ ကုိလည္း ခံယူထားတာမုိ႔ ၂၀၁၁ ကုိ လည္း ေနာက္ဆုံး ထြက္ သက္ထိ တစ္မိနစ္ခ်င္း၊တစ္စကၠန္႔ခ်င္း ျဖတ္သန္းလြန္ေျမာက္ ေစပါေတာ့တယ္..။ အခ်ိန္နဲ႔ အမွ်ေသဆုံး ေပ်ာက္ရွ ျပေနတဲ့ ခႏၶာ ငါးပါး ရဲ႔ ဖြားေသ(ပရမတၳ အေသ) ေတြကုိ ၾကည့္ရင္း၊ႏွလုံးသြင္းရင္း သမုတိအေသကုိေမွ်ာ္ေနမိပါေတာ့တယ္..။
0 မွတ္ခ်က္ေရးရန္:
Post a Comment